timmar..

hej, om bara några timmar åker jag till flygplatsen, typ 8 timmar kvar.. hihih. men jag ska ju sova o så, så de kommer gå snabbt. men idag träffade jag hadji husse lucas o dom, sa hejdå, sen så kunde jag faktiskt nt säga hejdå till mimosa och dom. blev faktiskt tårögd.. aa, men jag kommer sakna dom något otroligt, & jag älskar dom mest. ♥
men julia kom hem idag, vi ville träffa henne, men vi fick inte tag på henne. så kommer nt träffa henne i tydligare en månad till, :( saknar henne.. men Petina la ut en bild på facebook, så söt hon är. bilden e på mig och henne, den som pussar är jag, den andra petina, ♥ / jennii







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0