sorrrrrrrrrryyy

hej alla, ja.. förlåt för att jag inte bloggat, men jag har lixom inte haft tid. jag har spec vart ute med mina vänner, och vart hos kusiner, och har inte suttit vid datorn så mke pga datorn hackar. men nu ska jag inte berätta om det här, utan måndag natt ( alltså tisdag ) åker jag till underbara USA och jag längtar som in i helvete, ja, och idag vet jag inte vad som händer förutom att jag ska på dop, min morbrors son! och det kommer lite bilder tror jag.. men ni får somsagt ha det bra, take care / jennifercheikho ♥
// den tänker jag åka där i chicago... //





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0